Print Friendly and PDF Min paleo verden: Wraps

fredag den 23. november 2012

Wraps

Det her virkelig nemt. Nå ja, måske er det mere en slags omelet end en wrap, men jeg er ligeglad for jeg 'wrapper' den omkring noget fyld, ergo er det en wrap. Nemlig.

Wrap med en rest kødsovs

Til 1 wrap skal du bruge:
-2 æg
-salt & peber
-evt. andre krydderier du kan lide (hvidløgspulver, paprika, chili osv.)
-fedtstof til stegning

- Det hele gives en tur med stavblenderen, og smides på en pande.
- Steg til overfladen er stivnet.
- Nu kommer så det eneste, lidt mere, krævende i denne opskrift, for nu skal wrappen vendes, så den kan blive stegt på den anden side. Måske behøver man det egentlig ikke, men jeg gør det altså altid. Jeg plejer nu altså godt at kunne vende den lidt forsigtigt, som man ville vende en pandekage. Jeg er ligeglad hvordan du gør, bare gør det :)
- Nu skal wrappen bare lige have 1 minut eller 2, og så er det over på en tallerken med den.
- Smid noget fyld i, rul, skær evt midt over, hvis du synes det ser lidt fancy ud, og spis så.

Wrap med rejer


Ingen kommentarer:

Send en kommentar